KOALICJA SPARTA

____________________________________________________________FORUM KOALICJI SPARTA_________________________________________________


#1 2009-08-08 17:55:36

Rider

Gość

BOHATER

Zacznijmy od tego czym albo kim jest Hero

- Hero wystepuje dosc licznie na serwerach wersji T3
- Hero szkolimy z jednostki wyprodukowanej w danej osadzie z dowolnej jednostki Piechoty badz Kawalerii nie bedacej jednostka zwiadowcza (w kazdej nacji 5 mozliwosci)
- Hero bez wzgledu na to z jakiej jednostki jest zrobiony zawsze zjada 6 cropa/h i daje tylez samo pkt OFF
- Hero zdobywa doswiaczenie za pokonane jednostki (liczac je oczywiscie cropowo) zarowno w OFF, jak i w DEF. W przypadku gdy w obronie jest kilku Bohaterow exp dzieli sie rowno miedzy nich. Exp potrzebny na zdobycie kolejnego lvl przez Hero mozna sprawdzic w FAQ
- Hero ma taka predkosc jak jednostka z ktorej zostal zrobiony
- zeby miec Hero musimy miec najpierw Dwor Bohaterow oraz dana jednostke w osadzie (Hero jest doslownie tworzony z jednostki). Dodatkowo Hero sluzy do podbijania oaz (co zostanie omowione w innym temacie)
- lvl Dworu Bohatera nie ma wplywu na czas wskrzeszania/tworzenia Hero
- Hero mozna wskrzeszac, jesli Nam padnie w bitwie (czemu Hero moze pasc opisane dalej). Koszt i czas jego wskrzeszenia zalezny jest od lvl na, ktorym jest Hero. Maksymalny koszt wskrzeszenia Hero to 240k danej surki (tzn. jesli jednostka z ktorej zrobiony byl Hero kosztowala glownie Drewno to najpierw drewno osignie swoj limit, potem cos innego itd.) przy czym od 60 lvl koszt wskrzeszania nie rosnie dalej. Koszt wskrzeszania jest tym wyzszy im drozsza jest jednostka z, ktorej zostal wykonany
- Hero dysonuje 5 statystykami: Atak, Obrona, Bonus OFF, Bonus DEF, Regeneracja, ktore omowie dalej. W kazda statystyke mozna wpakowac maksimum 100 pkt (dostajemy 5 pkt na kazdy lvl doswiadczenia Hero)
- mozna miec 3 Hero "naraz". Polega to na tym, ze gdy zginie Nam Hero zostaje on przeniesiony do czegos w rodzaju "banku pamieci". W miedzyczasie zamiast wskrzeszac starego Hero mozna zrobic nowego, a starego bedziemy mogli wskrzesic gdy zginie Nam ten nowy. Jesli po tym nadal bedziemy chcieli innego to operacje mozna powtorzyc. Dopiero gdy zginie Nam 3 roznych Hero to wtedy, zanim zrobimy nowego to z ktoregos z "banku pamieci" trzeba bedzie zrezygnowac. Aktywnego (czyli takiego, ktorego mozna wysylac wraz z armia) mozna mie tylko 1 w tym samym czasie

W jaki sposob Hero odnosi rany???
Hero ma zawsze na poczatku 100% zycia. Zycie moze utracic poprzez walke na zasadzie takiej jak obliczane sa straty wojska. Najlepiej ziilustruje to przyklad

Atakujemy 10000 Toporow 5000 GR i Hero
Straty 3000 Toporow 1500 GR, a Hero utraci proporcjonalnie do tego 30% zycia

W przypadku ataku samym Hero liczy sie wtedy tylko i wylcznie statystyka Atak Hero oraz DEF jednostek przeciwnika. Hero traci tyle zycia ile normalnie procent wojska majacego ten sam atak co Hero by zginelo

Atakujemy Hero GT 900 ataku (nie statystyki) na 60 Palkarzy atakiem normalnym. Maja oni w sumie 300 obrony na jazde, czyli efekt bedzie taki sam jak w przypadku walki 10 GT vs 60 Palek (zapewne padna jakies 2 GT - czyli Hero straci okolo 20%). Jak liczba zycia spadnie do 0 to Hero umiera i mozna go potem wskrzesic

Wyjatek
Jesli Hero straci 95% lub wiecej w jednej walce to jest to traktowane jak smierc Hero i Hero umiera

Dodatkowo
Jesli w DEF-ie stoi Hero to czasem mozna zaobserwowac, ze Hero gina szybciej niz calyDEF. Dzieje sie tak w wyniku faktu, ze Hero traci tyle procent ile armii padlo w kazdym ataku z osobna
Zakladajac, ze mamy 3 ataki z rzedu coraz slabsze
Pierwszy zabija 40% DEF-a
Drugi zabija 40% tego co zostalo
Trzeci zabija 30% tego co zostalo

Na koniec walki stoi tam nadal ~25% DEF-a poczatkowego to jak latwo policzyc wedlug gry Hero oberwal za 110%

Dobra teraz statystyki (ogolem polecam symulator Hero w FAQ jeslli idzie o statystyki)
- Atak - chyba dosc jasne o co chodzi. Sila uderzeniowa samego Hero. Ilosc dodatkowych pkt ataku za kazdy przyznany pkt zalezy od rodzaju jednostki
- Obrona - analogicznie jak Atak
- Bonus OFF - dodatkowa sila ataku jaka zostanie doliczona armii atakujacej razem z Hero. W praktyce jest to kumulatywne z innymi Bonusami tak, wiec jest to najwazniejsza statystyka dla Hero graczy OFF. Pozatym bonus do ataku dolicza sie rowniez w przypadku Katapult i Administratorow. Nie wiem jak jest w wypadku Taranow, ale chyba tez
- Bonus DEF - dodatkowa sila obrony jaka dysponuja - i tu jest kilka przypadkow
a) Wszystkie nasze jednostki na wiosce, gdy bronimy ktorejs z naszych wiosek
b) Wszystkie nasze jednostki broniace cudzej wioski, ale tylko te, ktore zostaly wyslane na posilki z tej samej wioski co Nasz Hero
W praktyce Bonus DEF jest bardzo dobry chocby w przypadku kontr na Nasz OFF. Kumulujac go razem z Fortyfikacja (jesli kontra leci bez Taranow co jest najczestsze, bo zazwyczaj nie ma na nie czasu) i w przypadku gdy ktos (tak jak ja) daje swojemu OFF-owi jednoczesnie ulepszenia w kuzni powoduje, ze aby skontrowac czyjs OFF, trzeba do tego uzyc OFF-a podobnej wielkosci, a i tak niewiele z armii kontrujacej zostanie
- Regeneracja - tempo w jakim Nasz kochany Hero odzyskuje % utraconego zycia. 5% na kazdy wladowany w ta umiejetnosc pkt doswiadczenia



Bohatera robimy zawsze z NAJTAŃSZEJ JEDNOSTKI w danej nacji!!!

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.todclan.pun.pl www.forumpatiozabki.pun.pl www.owf.pun.pl www.big-b.pun.pl www.wlzaoczni.pun.pl