KOALICJA SPARTA

____________________________________________________________FORUM KOALICJI SPARTA_________________________________________________


#1 2009-08-08 17:58:11

Rider

Gość

Budynki w osadach - poradnik zaawansowany.

Wioski:


- W opisach uwzględniam, że każdy budynek należy postawić na maksymalny możliwy level, chyba że jest napisane inaczej.
- W każdej wiosce należy dodatkowo postawić Wały/Palisadę/Mury Obronne na jak najwyższy level.
- W wioskach z Warsztatami należy postawić Miejsce Zbiórki na 20 level, a w wioskach z Placami Turniejowymi ale bez Warsztatów należy postawić RP na level 15, a potem powinno się wyburzyć.

1.) STOLICA
Tylko i wyłącznie 15c, najlepiej z jakimś 75% albo większym bonusem z oaz. Rozbudowa wiosek związana jest z trzymaniem offa obok stolicy, a nie w nie dlatego poniższy opis nie zakłada opcji trzymania offa w stolicy.

Stolica do postawienia 19 leveli pól musi zawierać poniższe budynki.
- Budynek Główny
- Młyn
- Piekarnia
- Rynek
- Targ
- 3x Spichlerz
- 12x Magazyn ( w tym 11 na 20 levelu i ostatni wystarcza chyba na 7 level)

Po drodze musimy w stolic postawić następujące budynki, które potem należy wyburzyć:
- Pałac (na level 15 albo 20) - stawiamy z niego osadników, da nam to potem wolne sloty na wodzów w wioskach offowych.
- Stajnia(10 lev), Zbrojownia (3 lev), Akademia (5 lev), Koszary (3lev) - wszytko po to aby postawić Targ, potem to wszytko wyburzamy i stawiamy magazyny.
- Dwór bohaterów (10,15,20) - zależnie od ilości oaz do podłączenia, potem wyburzamy i stawiamy magazyn.

Po postawieniu 19 leveli pól możemy wyburzyć część magazynów i postawić kilka spichlerzy oraz budynki niezbędne do budowy Offa i klepać kolejnego offa w tej osadzie, z tym, że nie możemy jechać na duże koszary.

2. WIOSKI OFF
- Koszary
- Duże Koszary
- Warsztat
- Stajnia
- Budynek Główny
- Dwór Bohaterów (nawet jak nie mamy oaz, bo bohatera trzeba jakoś wysyłać z wojskiem)
- Plac Turniejowy
- Ratusz (żeby administratorzy byli lepsi, a także do kelpania pk)
- Rynek
- Magazyn
- 2 Spichlerze
- Rezydencja
- Huta Stali
- Cegielnia
- Tartak
- Młyn
- Piekarnia
- Akademia
- Zbrojownia

W Akademii i Zbrojowni wynajdujemy wszystkie niezbędne ulepszenia i potem je wyburzamy, a na ich miejscu powstają 2 dodatkowe Spichlerze.
Młyn, Piekarnię, Cegielnie, Hutę Stali, Tartak także docelowo wyburzamy, a na ich miejsce budujemy dodatkowe 2 Magazyny, żeby móc wskrzeszać bohatera i żeby duże farmienia się mieściły oraz 3 dodatkowe Spichlerze.

Docelowo wioska OFF będzie posiadać:
Koszary, Duże Koszary, Warsztat, Stajnia, Budynek Główny, Dwór Bohaterów, Plac Turniejowy, Ratusz, Rynek, 3x Magazyn, 7x Spichlerz, Rezydencja

Dodatkowo jak już założyliśmy 3 wioski z Pałacu ze stolicy to możemy postawić Pałac w jednej z OFF wiosek i zbudować w niej 3 administratorów. Ale pod żadnym pozorem nie przenoście stolicy do tej Offówki, a dlaczego to już chyba nie trzeba tłumaczyć.

3. WIOSKI DEF + WIOSKA DEF/ZWIAD
- 2 Magazyny
- 2 Spichlerze
- Akademia (do wynalezienia jednostek oraz do pk)
- Huta Stali
- Tartak
- Cegielnia
- Młyn
- Piekarnia
- Rynek
- Ratusz (pk trzeba klepać cały czas)
- Plac Turniejowy
- Kuźnia
- Koszary
- Stajnia
- Budynek Główny
- Rezydencja

Zostają dwa wolne sloty na budowę. jeden z nich możemy przeznaczyć na budowę Dworu Bohaterów jak możemy podpiąć jakąś dolinkę, a drugi można wykorzystać na kilka sposobów:
- postawić Warsztat i klepać katasy aby móc nimi atakować z innych wiosek niż offowe
- postawić Zbrojownię i ulepszyć w niej Zwiad. Mając Zbrojownię i Kuźnie można zrobić uniwersalnych Zwiadowców. Szczególnie polecam tą opcję dla Rzymian, bo nie posiadają oni defa, który mogą produkować w Stajni więc można tam spokojnie klepać duże ilość EL. Ale docelowo jedna taka wioska ze zwiadem wystarczy więc w reszcie róbcie katasy.
- Galowie mogą sobie postawić w tym slocie Trapera i trzymać w nim Administratorów, Osadników itp, ale ja tak nie robię, bo moim zdaniem Traper daje tylko niepotrzebnego popa

No i dla Rzymian w wioskach def nie budujcie Stajni, bo to nie ma najmniejszego sensu.
Wszystkie sloty jakie wam pozostały w wioskach def możecie spokojnie użyć na nieśmiertelne Spichlerze, bo tych moim zdaniem nigdy za mało.

4. WIOSKI EKO
- 3 Spichlerz
- 2 Magazyn
- Huta Stali
- Cegielnia
- Tartak
- Młyn
- Piekarnia
- Akademia (tylko i wyłącznie dla pk)
- Ambasada (tylko i wyłączne dla pk)
- Ratusz (no i znowu dla pk)
- Rezydencja
- Rynek
- Budynek Główny
- Targ

Zostają nam 3 wolne sloty, które wykorzystujemy dla postawienia Koszar, Stajni, Zbrojowni alby móc postawić Targ. Jeden ze slotów można też wykorzystać pod Dwór Bohaterów, jak możemy podpiąć jakąś oazkę.

Więc docelowo zostają nam dwa albo trzy wolne sloty. Można je wykorzystać na kolejne Spichlerze/Magazyny jak nie macie co robić z surką. Gal może postawić jakiś Traperów ale ja np w ogóle ich nie stawiam.

UWAGI KOŃCOWE
W opisie planu zabudowy nie uwzględniłem postawienia Skarbca ale wystarczy tylko jeden w którejś z Wiosek Offowych zamiast Ratusza/Magazynu albo Spichlerza.
No to chyba wszystko co potrzebne takim wyjadaczom jak Wy. Jak znaleźliście jakieś błędy to proszę o ich pokazanie.

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumpatiozabki.pun.pl www.big-b.pun.pl www.todclan.pun.pl www.wlzaoczni.pun.pl www.ligapokemongra.pun.pl